一直重複的是bass聲吧,好聽~

Beck / Think I'm in love (The Information)
I really think I better get a hold of myself
Don't wanna let the night get ahead of myself
Whispering her love through a smoke ring smile
She doesn't know what happens when she's around

I think I'm in love
But it makes me kinda nervous to say so
I think I'm in love
But it makes me kinda nervous to say so

Doo do do do do dooo doo

Probably lay my head on a wooden floor
Tell her I was tired from working the store
Counting all the cash from an old shoebox
Saving up to buy her something she wants

I think I'm in love
But it makes me kinda nervous to say so
I think I'm in love
But it makes me kinda nervous to say so

What if it's wrong?
What if it's wrong
To pray in vain?
What does it mean
To fake your death?
To wake up tainted?

Take a little picture in a photobooth
Keep it in a locket and I think of you
Both of our pictures, face to face
Take off your necklace and throw it away

I think I'm in love
But it makes me kinda nervous to say so
I think I'm in love
But it makes me kinda nervous to say so

I think I'm in love
Think I'm in love
Think I'm in love
Think I'm in love
Think I'm in love
Think I'm in love
Think I'm in love
Think I'm in love


今天看到他的新造型,覺得變了好多,是瘦了嗎
之前印象是個女孩,現在有一點成熟的味道了
光著腳ㄚ、吹著口哨在樹上唱歌
歌詞感覺好輕鬆

郭靜 / 在樹上唱歌
你說的每個笑話我都笑了 是你變幽默還是我變快樂  
好久不見你說我大不相同 偷偷告訴你 我的心去整型了
不想對每件事都那麼嚴格 弄得全世界好像只剩挫折
愛一朵花不猜它能開多久 放寬的心情 把什麼都變美了

想要光著腳丫在樹上唱歌
好多事物全被縮小了
心裡不想放的就去了算了
讓太陽把臉龐給曬得紅通通

想要吹著口哨在樹上唱歌
要像開往遠方的火車
可以那麼輕快地穿過山洞
大樹上還很空 你要不要陪我

很自然
易桀齊第一張專輯裡的歌,可惜找不到音樂放上來
如果一切都能那麼的自然就好了

推開窗呼吸以外的空氣
順便看房裡以外的樹影
聽聽看孩子嬉戲的聲音

喝一杯媽媽剛泡的咖啡
一天內我上五次洗手間
不喜歡有種水果叫榴槤 啊

很自然 都是很自然的事情  
很自然 沒有所謂的道理
很自然 都是自然的事情 啊  

很自然 都是很自然的事情
很自然 沒有所謂的真理
很自然 都是自然的事情 啊

唱唱歌是我生活的調劑
我累了就換上我的睡衣
我醒了就賴在床上不起

太陽在西邊垂頭喪氣
月亮驕傲爬上去代替
下雨天 我就看不到星星 啊

很自然 都是自然的事情 啊
很自然 都是很自然的事情 啊
很自然 都是很自然的事情 啊
很自然

arrow
arrow
    全站熱搜

    designholic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()